Termeni si conditii

Bun venit la Keigo!

Pentru a ne asigura că ai parte de cea mai bună experiență în utilizarea platformei noastre am creat acest document, care reprezintă acordul legal încheiat între tine, în calitate de utilizator, și Keigo.

Utilizarea Aplicației Keigo echivalează cu acceptarea necondiționată și integrală a acestui document de către tine. De aceea te invităm ca, înainte de a naviga prin Keigo, să îl parcurgi cu atenție și te încurajăm să ne contactezi în cazul în care ai orice întrebări referitoare la conținutul și efectele lui.

VAS BODYMIND SRL își rezervă dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul acestei aplicatii, precum și Politica de confidențialitate și Termenii și Conditiile de Utilizare, fără nici un fel de notificare prealabilă. De aceea, vă rugăm să vizitați periodic aceasta secțiune pentru a verifica termenii și condițiile pe care ați agreat să le respectați.

 

 

1.Ce este Keigo?

1.1. Entitatea juridică. Keigo este o aplicație și o platformă de tip marketplace deținută de societatea VAS BODYMIND SRL, societate cu răspundere limitată funcționând în conformitate cu legile din România, înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Ilfov sub nr. J23/3546/08.12.2014, CUI 33876407, cont bancar IBAN RO79INGB0000999904712040, deschis la ING BANK NV-AMSTERDAM având sediul social în în Str. Aleea Oltului, Nr. 2B, Oraș Popești Leordeni, jud Ilfov, România,

2.Ce înseamnă?

2.1. Înțelesul unor termeni. Pentru că ne dorim ca acest document să fie cât mai ușor de parcurs și de înțeles de către tine, vom explica mai jos ce înseamnă câțiva termeni pe care îi vei întâlni frecvent în cuprinsul documentului:

Aplicația Keigo – se referă la platforma și/sau aplicația software pentru comerț electronic (on-line) deținută și dezvoltată de către Keigo prin intermediul căreia acesta facilitează accesul Tău la achiziționarea Serviciilor Keigo vândute de către Partenerii Keigo;

Client – poate fi orice persoana fizică care are vârsta peste 14 ani sau persoana juridică sau orice entitate juridică care își crează un Cont de utilizator în Aplicația Keigo și efectuează o Comandă.

Comandă – cererea de achiziționare a unui Serviciu, plasată de către Tine prin intermediul Aplicației Keigo și finalizată prin plata Prețului Serviciului;

Cont – secțiunea dedicată Ție din Aplicația Keigo, formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă activității Tale în Aplicație (Comenzi, facturi fiscale, condiții speciale de participare, etc). Esti responsabil pentru și Te vei asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.

Contract – se referă la documentul încheiat  între Partener și Tine, ca urmare a ofertei adresate de către Partener Ție, prin intermediul Aplicației Keigo, prin mijloace de comunicare la distanță.

Conținut – orice elemente publicate în Aplicația Keigo inclusiv, dar fără a se limita la: logo, imagini, fotografii, denumiri și informații cu privire la serviciile, date statistice, texte, conținut multimedia, reprezentări stilizate, reviews, etc.

Servicii – serviciile prestat de către un Partener;

 

 

 

Serviciile Keigo – cu titlu exemplificativ, activități care fac parte din categorii precum: masaje corporale si faciale, kinetoterapie, osteopatie, fitness, yoga, box, karate, aikido, kickboxing, nutritie.

Intervenții neautorizate – se referă cu titlu exemplificativ la acțiuni inițiate de Tine prin care sunt introduși viruși, coduri malefice, acțiuni de modificare, copiere sau ștergere informații din Conținutul Aplicației Keigo;

Program de rezervări – funcție a Aplicației Keigo, disponibilă în Contul Tău, care permite programarea, actualizarea și urmărirea statusului Serviciilor în timp real.

Prețul Serviciului – reprezintă valoarea stabilită de Partener în schimbul serviciilor oferite prin Aplicația Keigo și încasată de către Noi în temeiul Termenilor și Condițiilor; prețul include TVA și orice alte taxe sau comisioane aplicabile și reprezintă suma totală pe care Tu o vei achita în schimbul Serviciului selectat;

Review – evaluarea scrisă publicată de către Tine pe baza aprecierii Tale subiective a modului de desfășurare a Serviciului în raport cu așteptările Tale potrivit descrierilor regăsite în Aplicația Keigo;

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Client;

Favorite – secțiune din Contul Tău care îți permitei crearea unor  liste cu serviciile pe care dorești să le urmăresti pentru a lua o decizie ulterioară cu privire la achiziționarea acestora;

Partener – se referă la Partenerul de Servicii din comunitatea Keigo responsabil pentru deținerea tuturor și oricăror autorizațiile de funcționare necesare desfășurării activității sale, precum și toate drepturile de proprietate intelectuală în ceea ce privește materialului de promovare pus la dispoziția Keigo sau folosit în crearea Contului pentru prezentarea serviciului oferit.

Keigo sau Noi (și cuvinte derivate) – se referă la entitatea care a fondat și deține toate drepturile de proprietate intelectuală cu privire la platforma și aplicația Keigo, identificată mai sus la 1.1.

Tu (și cuvinte derivate) – se referă la Tine, Client al Aplicației Keigo;

Termeni și Condiții – se referă la prezentul document, împreună cu anexele sale.

 

3.Cum poți utiliza Aplicația?

3.1. Parcurgerea și acceptarea Termenilor și Condițiilor. Îți recomandăm ca, înainte de a utiliza Aplicația Keigo și de a plasa orice Comandă să parcurgi cu atenție Termenii și Condițiile pentru a evita potențiale experiențe neplăcute.

3.2. Scopul utilizării. Poți accesa și utiliza Aplicația Keigo pentru a viziona Conținutul și pentru a selecta Serviciile oferite de Parteneri de Servicii Keigo, cu care vei putea intra în legătură după momentul achiziționării .

3.3. Intervenții neautorizate. Reguli de conduită.

3.3.1. Te rugăm să nu postezi și să nu trimiți texte sau comentarii care conțin un limbaj nepotrivit, erori grave de scriere sau care ar putea să aducă un prejudiciu de imagine și/sau să creeze o stare de disconfort Nouă, Partenerilor sau celorlalți Clienți.

3.3.2. De asemenea, Te rugăm să te abții de la orice Intervenții Neautorizate asupra Aplicației Keigo sau a echipamentului informatic deținut de Noi și utilizat în operarea platformei. Orice astfel de intervenție neautorizată poate atrage răspunderea Ta penală și civilă în condițiile legislației în vigoare.

3.3.3. Nu vei folosi Aplicația Keigo pentru activități de spam în nici un fel,  inclusiv campanii electorale, colectarea de date cu caracter personal sau orice astfel de date puse la dispoziție de către Aplicație.

3.3.4. Keigo interzice și sancționează crearea de conturi multiple cu scopul de a participa și beneficia de promoțiile sau ofertele Keigo pe durata desfășurării campaniilor promoționale sau în orice alt moment, dacă în urma unui astfel de comportament fraudulos este sau poate fi afectată desfășurarea Campaniei (i.e. achiziționarea unui număr mare de Servicii cu scopul acumulării beneficiilor Campaniei, ulterior anulate).

3.3.5. Aplicația Keigo este disponibilă oricărui Client interesat de achiziționarea Serviciilor publicate. Cu toate acestea, în situația în care conduita Ta este sau poate fi prejudiciabilă pentru noi, ne rezervăm dreptul de a lua măsuri sancționatorii în sensul prevederilor art. 8.4.

3.4. Întreruperi. Te asigurăm că vom lua toate măsurile pentru a limita și pentru a înlătura asemenea evenimente neplăcute în cel mai scurt timp posibil. Cu toate acestea, nu putem garanta utilizarea continuă și neîntreruptă a Aplicației Keigo, fiind posibil să intervină erori sau defecțiuni care o fac indisponibilă temporar.

3.5. Modificarea Termenilor și Condițiilor. Îți recomandăm să verifici periodic și întotdeauna înainte de plasarea unei Comenzi conținutul Termenilor și Condițiilor, întrucât s-ar putea să le modificăm din când în când fără a te notifica în prealabil.

 

4.Contul.

4.1. Crearea contului de Client.

4.1.1. Contul îți oferă posibilitatea de a achizitiona și salva Serviciile favorite, de a publica reviews, de a salva una sau mai multe locații, de a păstra evidența, statusul și istoricul Comenzilor plasate în Aplicația Keigo .

Pentru a-ți crea cont de Client în Aplicația Keigo vei parcurge următorii pași:

Pasul 1. Descarci Aplicația din App Store sau din Google Play.

Pasul 2. Deschizi Aplicația, parcurgi Termenii și Condițiile, iar dacă ești de acord cu conținutul acestora, le accepți. Utilizarea Aplicației este condiționată de exprimarea acordului Tău expres țn acest sens prin bifarea căsuței corespunzătoare.

Pasul 3. Te conectezi cu Facebook sau

Pasul 4 : Completezi urmatoarele campuri :

4.1. Nume si Prenume.

4.2. Numar de telefon .

4.3. Parola 

4.4. Selectezi Orasul tau.

4.5. Acord Termenelor si conditii Keigo

4.6. Acord Marketing

Pasul 5 : Creaza Cont.

 

5.Optiunile Tale.

  1. Comunicarea de noutăți și promoții. Cu acordul Tău, exprimat la crearea Contului (cu posibilitatea de a fi oricând actualizat/dezactivat pe durata utilizării Aplicației Keigo), vei primi de la Noi notificări cu privire la noutățile și promoțiile Keigo personalizate preferințelor Tale.
  2. Notificări. Ai opțiunea de a permite Aplicației să te înștiințeze când faci o plată, când primești vouchere cadou, sau când te răsplătim cu punct bonus pentru acțiunile Tale în Aplicație.
  3. Activarea localizării Tale geografice. Dacă permiți acest lucru, Aplicația Keigo va selecta pentru Tine în mod automat cele mai apropiate Servicii.Totodată, vei putea primi sau oferi Vouchere cadou, accesarea Voucherele se va face din contul tau.

 

 

6.Comenzi.

Poti plasa o comanda prin adăugarea Servicii dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda prin indicarea detaliilor de contact ale Utilizatorului și efectuarea plății în una dintre modalitățile indicate expres. Adăugarea în coșul de cumpărături neurmată de finalizarea Comenzii pe Site prin: (i) acceptarea Termenilor și Condițiilor de Utilizare; (ii) indicarea detaliilor de contact, respectiv nume și prenume, adresă de email și telefon; și (iii) efectuarea plății în una dintre modalitățile indicate, nu atrage după sine înregistrarea unei Comenzi pe Site.

6.1.Te rugăm să ai în vedere faptul că:

  1. Imaginile prezentate în cuprinsul Aplicației, precum și descrierea Serviciilor sunt cu titlu informativ și pot suferi schimbări în timp, în orice mod, datorită modificării caracteristicilor.
  2. Prețurile din cuprinsul Aplicației se poate modifica fără nicio notificare prealabilă. Cu toate acestea, Te asigurăm că Prețurile sunt și rămân valabile pentru Serviciile deja achiziționate și pentru Comenzile efectuate înainte de data modificării lor.
  3. Toate ofertele sunt valabile în limita stocului disponibil și pot fi retrase sau modificate fără nicio notificare prealabilă de către Partener.
  4. Disponibilitatea echipamentului necesar participării la un anumit Serviciu, sau limita referitoare la număr maxim de persoane care pot participa în același timp la un Serviciu sunt exclusiv controlate de Partener.  Vei putea anticipa astfel de situații prin verificarea condițiilor speciale de participare la o anumită Serviciu puse la dispoziția Ta fie în descrierea Serviciului, fie comunicate Ție prin intermediul emailului.

6.2.Puteți face o rezervare doar cu maxim patru săptămâni  în avans.

6.3.Prin realizarea unei comenzi, dumneavoastră sunteți responsabil pentru:

a.Plata integrală a Tarifului Tratamentului respectiv.

b.Asigurarea accesului Partenerilor la Locația Desemnată de dumneavoastră, care trebuie, în toate cazurile, să reprezinte un spațiu adecvat în care Partenerul să poată fi prestat, dispunând de toate facilitățile potrivite (inclusiv lumină și încălzire adecvată) .

c.Asigurarea sănătății și siguranței Partenerului pe perioada desfășurată la Locația Desemnată de dumneavoastră.

6.2. Achiziționarea Serviciilor. Pentru a plasa o Comandă în Aplicația Keigo vei parcurge următorii pași:

Pasul 1. Accesezi una din paginiile In Persoana sau Online in fucntie de serviciul pe care dorești să il achiziționezi.

Pasul 2. Selectezi Seriviciul din categoria de care esti interesat , apesi butonul Fa o Rezervare,selectezi tipul persoanei care face rezervarea cat si durata. Rezervarile se pot face pentru o persoana sau mai multe in functie de tipul fiecarui serviciu. Apoi alegi data si ora.

Pasul 3. Dupa selectarea datei si orei vei fi directionat catre o pagina noua unde vei putea opta pentru un partener disponibil in momentul rezervarii.

Pasul 4. Odata ales Partenerul vei fi redirectionat catre pagina de plata. Pagina unde vei putea folosi si puncte cadou sau vouchere cadou.

Plată . Te rugăm să ai în vedere că pentru a putea achita Prețul Serviciilor ai nevoie de un card.

Pasul 5. Introduce detaliile cardului cu care doresti sa achiti serviciile selectate.

Pasul 6. Felicitări! Tocmai ai achiziționat un serviciu. Apasă butonul Contul meu pentru urmarii programariile viitoare.

6.3. Descarcare facturilor se va putea face în format electronic aferentă Prețului Serviciulor achiziționate. Vei putea accesa descărca, vizualiza sau arhiva pentru evidențele Tale, factura în Contul tău sau pe adresa Ta de email utilizată la înregistrarea contului în Aplicația Keigo. În acest sens, îți exprimi acordul în mod expres prin acceptarea Termenilor și Condițiilor.

6.4. Comunicarea cu Parternerii Keigo.

6.4.1. Relația Ta cu Partenerul. În cazul achiziționării anumitor Servicii, după plasarea Comenzii, urmând pașii de mai sus, ajungi în legătură directă cu Partenerul prin intermediul Telefonului. Keigo nu intervine în interacțiunea dintre voi cu privire la prestarea Serviciilor iar comunicarea directa este posibila doar dupa achizitia serviciilor.

6.5. Modalități de plată a Prețului Serviciilor.

6.5.1. Plata integrală.  Regula. Prețul Serviciilor va fi achitat online în avans, în momentul plasării Comenzii, folosind card bancar prin intermediul platformei securizate Netopia, în deplină siguranță. Keigo nu procesează în niciun fel datele cardurilor Clienților, iar pentru finalizarea tranzacției vei introduce datele solicitate, necesare autorizării tranzacției.

6.6. Condiții de anulare.

6.6.1. Aveți dreptul contractual de a anula orice rezervare pe care ați făcut-o pentru un Partener prin intermediul nostru în următoarele circumstanțe și în baza termenilor descriși mai jos.

În afara cazurilor în care anularea dumneavoastră este o Anulare Târzie sau Foarte Târzie (după cum sunt descrise mai jos), dacă vă răzgândiți în legătură cu rezervarea dumneavoastră înainte de ora programării convenite în cadrul rezervării respective (Ora Programării), atunci Partenerul va fi dispus sa ia in considerare rezervarea dumneavoastră ca fiind anulată (fără solicitarea plății integrale sau parțiale a respectivului Tarif al Serviciului, și fără a percepe vreo taxă de anulare) dacă vă anulați programarea prin intermediul Site-ului Nostru.

Cu cel puțin douăzeci și patru (24) de ore înainte de Ora Programării; sau dacă anularea rezervării dumneavoastră este:

  1. În termen de douăzeci și patru (24) de ore înainte de Ora Programării ;

 sau

  1. Atunci, în afara cazului în care anularea dumneavoastră reprezintă o Anulare Foarte Târzie (după cum este descris mai jos), suntem intitulați să reținem (sau să taxăm, după caz) treizeci la sută (30%) din suma respectivului Tarif al Serviciului, deoarece anularea dumneavoastră reprezintă o Anulare Târzie.

c.Totuși, dacă anularea rezervării dumneavoastră este în termen de până la două (2) ore înainte de Ora Programării și, dacă este aplicabil, atunci partenerul  va fi intitulat să rețină (sau să taxeze, după caz) sută la sută (100%) din suma respectivului Tarif al Serviciului, deoarece anularea dumneavoastră reprezintă o Anulare Foarte Târzie.

Veți fi de asemenea taxat suma integrală a Tarifului Serviciului dacă:

  1. Anulați o programare în alte moduri decât cele menționate mai sus.
  2. Încercați să anulați o programare la sau după Ora Programării; sau

c, Nu vă prezentați la programare la Ora Programării și/sau la Locația Desemnată.

Veți fi taxat o taxă de anulare pentru a despăgubi Partenerul deoarece nu este rezonabil a se presupune că Partenerul va fi capabil de a presta un Serviciu la o altă rezervare atunci când dumneavoastră anulați programarea fără a notifica în prealabil sau notificând cu prea puțin timp înainte de Ora Programării.

 

6.6.2.Sumar Conditii anulare:

Perioada de notificare

Suma rambursată pentru dvs

24 ore sau mai mult

100%

Cu mai mult de 2 ore inaintea seriviciului

70%

Cu 2 ore inaintea serviciului

0%

 

 

La discreția noastră absolută, putem renunța la aplicarea unei taxe de anulare în cazul în care anulați o rezervare din motive veritabil în afara controlului dumneavoastră, fără a mai fi nevoit să suportați taxa de anulare. În cazurile în care renunțăm la taxele de anulare, noi acționăm ca mandatari ai Partenerului, care este mandantul în oferirea Serviciului.

 

6.6.3. Anularea unei Serviciu se poate face urmand pasii urmatori :

Pasul 1. Accesezi in contul tau sectiunea programari

Pasul 2. Selectezi serviciul rezervat in vederea anularii

Pasul 3. Selectezi butonul Anulare

 

6.6.4. Restituirea Prețului Seriviciului în urma anulării unei Comenzi in aplicatie se va face de către Keigo în termen de 30 de zile de la anularea Comenzii utilizând instrumentul de plată folosit de Utilizator la plasarea Comenzii. Restituirea Prețului se va face in functie de articolul6.6.2

 

6.7. Prelungiri si Intarzieri

Dacă doriți să prelungiți durata de timp pe care ați rezervat-o pentru un Serviciu, Partenerul va încerca să vă împlinească cerința. Acest aspect depinde de valabilitatea Partenerului și de plata unei taxe adiționale pentru timpul suplimentar, calculată în conformitate cu Tarifele Tratamentelor (fiecare dintre ele fiind denumită „Taxă pentru Timp Suplimentar”, și în mod colectiv, „Taxe pentru Timp Suplimentar”).

Dacă întârziați și nu puteți începe sesiunea Serviciului la Locația Desemnată și la Ora Programării cu mai mult de 10 minute, atunci, în afara cazului în care Partenerul este de acord cu varianta contrară (lucru care stă în totalitate la discreția Partenerului):

Partenerul este intitulat să încheie Serviciul la ora convenită la momentul rezervării, fără a ajusta sub nicio formă Tariful Tratamentului pentru a reflecta durata redusă a Serviciului

; sau

Dacă dumneavoastră și Partenerul sunteți de acord să continuați Serviciul pentru întreaga durată de timp alocată, fără a lua în considerare întârzierea orei de începere, atunci dumneavoastră veți fi obligat să achitați suma de plată înainte ca Serviciul să fie prestat, alături de o taxă adițională calculată la tarifele stabilite Tarifelor Serviciilor pentru timp suplimentar.

 

6.8 Înregistrarea Recenziilor (Reviews)

6.9. Părerea Ta. După finalizarea Serviciului vei primi o notificare din partea Noastră pentru a lăsa impresiile personale legate de Serviciul Keigo. Impresiile pot fi pozitive, negative sau neutre. Tu ești și vei rămâne titularul exclusiv al drepturilor de proprietate intelectuală asupra întregului conținut realizat și publicat de către Tine (Recenzia Ta).

7.0. Dreptul Nostru de utilizare a Recenziilor Tale. O dată cu publicarea unei recenzii îți exprimi în mod expres acordul cu privire la utilizarea neremunerată a Recenziilor Tale de către Noi. Keigo va putea utiliza, reproduce, modifica, adapta,  publica,  traduce, distribui și de a afișa acest conținut cu scopul de a evalua gradul de satisfacție a Clienților cu privire la modul de prestare a serviciilor Partenerilor.

7.1. Limitele dreptului nostru. Recenziile Tale vor putea fi comunicate în mod public, direct sau indirect, prin orice mijloace, inclusiv prin punerea acestora la dispoziţia publicului, astfel încât să poată fi accesate în orice loc şi în orice moment ales, în mod individual, de către public. Dreptul Nostru de utilizare este neexclusiv, nelimitat în timp, aplicabil oriunde în lume. Cu toate acestea, Keigo  NU va utiliza Recenziile Tale în afara scopul descris mai sus  sau pentru comercializarea acestora.

7.2. Moderarea Recenziilor. Recenzia Ta va fi moderată de către Noi, iar ulterior va fi afișată în dreptul Serviciului Keigo la care acesta face referire, dacă respectă regulile enunțate mai jos. Recenzia va fi atribuită numelui asociat Contului Keigo.

7.3. Termenul de păstrare a Recenziilor. Recenzia va fi păstrată în Aplicație până la retragerea consimțământului Tău sau până la dezactivarea Contului. Dacă alegi să îți retragi consimțământul și să  soliciți  ștergerea Recenziei, Te rugăm să ne trimiți o solicitare în acest sens  pe adresa de e-mail office@keigo.ro însoțită de o captură de ecran a acesteia din Aplicație, descrierea categoriei și tipului Serviciului achiziționat, precum și data comunicării Recenziei

7.4. Reguli de publicare a Recenziilor. Te rugăm să ai în vedere și să respecți următoarele instrucțiuni:

  1. vei face referiri doar la modul de desfășurare a Serviciului în raport cu așteptările Tale potrivit descrierilor regăsite în Aplicația Keigo;
  2. vei asigura transmiterea corectă a Recenziei în Aplicatie, prin respectarea pașilor indicați de către Noi;
  3. vei prezenta informații reale și corecte, și vei respecta drepturile altor Clienți sau Parteneri, cum ar fi drepturi de autor, de marcă comercială înregistrată, de licență sau alte drepturi de proprietate intelectuală, publicitate sau și viață privată;
  4. vei folosi aceasta facilitate doar pentru a comunica informații despre o anumit Serviciu la care ai participat personal;
  5. nu vei furniza sau solicita altor Clienți sau Parteneri, în niciun mod și în nicio măsură, date personale (detalii de contact, informații despre adrese de domiciliu, numere de telefon, adrese de e-mail etc.) sau orice alte informații care pot determina dezvaluirea acestor date personale;
  6. nu vei scrie Recenziii care conțin materiale de natură publicitară

 

7.5. Sesizări. Clienții sau Partenerii care consideră că o anumită Recenzie le încalcă drepturi de proprietate intelectuală, dreptul la publicitate, drepturi cu privire la protecția datelor sau alte drepturi au posibilitatea să Ne trimită o notificare folosind adresa de e-mail  office@keigo.ro cu descrierea drepturilor pe care le consideră încălcate, pentru a permite Keigo să acționeze în conformitate cu dispozițiile legale.

7.6. Remedii. După examinarea sesizării, Keigo îți rezervă dreptul de a decide păstrarea sau eliminarea Recenziei fără să fie obligată în a-și motiva în vreun fel, față de nicio parte, decizia luată.

7.7. Sancțiuni. Keigo are dreptul a sancționa conduita Ta, conform art. 10.4. în situația în care constată  că Recenziile încalcă Termenii și Condițiile

 

  1. Ce obligații ai cu privire la drepturile de proprietate intelectuală?

8.1. Noțiune. Drepturile de proprietate intelectuală sunt toate drepturile atașate unei opere sau lucrări care oferă titularului lor prerogativa de a utiliza, de a exploata și de a dispune de opera sau lucrarea respectivă după cum consideră. Drepturile patrimoniale și nepatrimoniale de autor sunt incluse în noțiunea drepturilor de proprietate intelectuală.

8.2. Drepturile Noastre de proprietate intelectuală. Noi deținem toate drepturile de proprietate intelectuală cu privire la platforma, conceptul și imaginea Keigo, Conținutul pe care îl realizăm și îl publicăm pe această platformă, precum și cu privire la Conținutul pe care îl realizăm pentru Parteneri.

8.3. Responsabilitatea Ta cu privire la drepturile de proprietate intelectuală. Este  datoria Ta să respecți drepturile de proprietate intelectuală asupra elementelor descrise la art. 8.2. și a Conținutului. Încălcarea acestor drepturi este sancționată atât de către Noi, prin ștergerea contului Tău, cât și de legislația civilă și penală aplicabilă cu privire la proprietatea intelectuală.

 

  1. Care sunt situațiile, limitările și condițiile de angajare a răspunderii?

9.1. Prestarea Serviciilor. Keigo nu răspunde pentru niciun aspect referitor la Comenzi, la Servicii și la responsabilitățile Partenerilor, cum ar fi modalitatea de prezentare și desfășurare, specificațiile tehnice și descrierea Serviciilor, modul de implementare a politicilor de siguranța și sănătate și felul în care au fost respectate, politică de prețuri, reduceri, perioadă de desfășurare, respectarea Comenzilor, condiții de desfășurare, etc. Te rugăm să te asiguri că ai solicitat clarificări (unde este cazul) și că ai parcurs, înțeles și asumat toate instrucțiunile  și condițiile Partenerului, înainte de achiziționarea Serviciilor, respectiv înainte de programarea sau confirmarea participării la desfășurarea Serviciului dorite.

9.2. Daune asupra echipamentelor. Vom face toate demersurile rezonabile pentru a Ne asigura că vei putea accesa Aplicația Keigo în condiții de securitate. Cu toate acestea, nu putem garanta pentru siguranța legăturilor realizate prin intermediul platformei Keigo către website-uri sau software-uri care nu Ne aparțin și suntem exonerați de orice răspundere pentru daune produse de către soluțiile tehnologice soluțiile respective asupra echipamentului folosit de către Tine sau viruși care ar putea să infecteze calculatorul sau alt echipament al Tău ca urmare a accesării și utilizării acestora ori pentru descărcarea de către Tine a oricărui conținut care nu a fost realizat de Noi. Această exonerare de răspundere se aplică oricăror daune sau prejudicii cauzate de orice lipsă a performanței, eroare, omisiune, întrerupere, eliminare, defect, întârziere în operare sau transmisie, virus de calculator, defecțiune a liniei de comunicare, furt, distrugere sau acces neautorizat la echipamentele Tale.

9.3. Angajarea răspunderii Tale. Răspunderea Ta poate fi angajată pentru orice încălcare a Termenilor și Condițiilor, conform dispozițiilor specifice din cuprinsul acestora sau potrivit legislației în vigoare. De asemenea, ești răspunzător în mod exclusiv pentru veridicitatea datelor pe care le furnizezi în Aplicația Keigo.

9.4. Răspunderea Noastră. Keigo va răspunde în limita Prețului Serviciilor achitate de către Tine în temeiul Termenilor și Condițiilor, acolo unde răspunderea Keigo este angajată.

 

  1. Care sunt situațiile, limitările și condițiile de angajare a răspunderii?

10.1. Încălcări. Vom considera că ai încălcat Termenii și Condițiile atunci când constatăm că ai realizat fapte contrare prevederilor acestora care prejudiciază sau pot prejudicia pe membrii comunității Keigo (pe Noi, pe alți Parteneri sau pe Clienți).

10.2. Sesizarea încălcării. Oricare din membrii comunității Keigo au posibilitatea de a aduce la cunoștința Noastră în scris, prin e-mail, informații referitoare la o situație care poate reprezenta încălcarea Termenilor și Condițiilor de către Tine. Sesizarea poate fi realizată și din oficiu atunci când Noi constatăm în mod direct posibilitatea încălcării.

10.3. Dreptul la replică. Îți vom comunica sesizarea scrisă, în forma pe care o primim sau în forma pregătită de Noi atunci când ne sesizăm din oficiu, cu obligația de a ne oferi, tot în scris, clarificările și lămuririle care se impun în termen de 10 zile calendaristice. Cu toate acestea ne rezervăm dreptul a-ți suspenda contul si activitatea Ta până la soluționarea sesizării.

10.4. Măsuri și remedii. În cazul în care, după analiza sesizării și a lămuririlor Tale, apreciem că există o încălcare a Termenilor și Condițiilor vom putea aplica una din următoarele măsuri (în funcție de gravitatea încălcării):

[...]

10.5. Aplicarea măsurilor. Oricare ar fi măsura concretă pe care o vom lua cu privire la încălcarea Termenilor și Condițiilor, îți vom pune la dispoziție, în scris, and motivele care au justificat luarea măsurii respective. Vom aplica măsura înainte ca Tu să îți exerciți dreptul la replică prevăzut atunci când:

  1. legea ne obligă să aplicăm imediat una din aceste măsuri;
  2. te afli la a doua încălcare de aceeași natură a Termenilor și Condițiilor, caz în care vom aplica provizoriu una din măsurile prevăzute până la soluționarea definitivă a sesizării;

 

  1. Care este jurisdicția șisi legea aplicabilă?

11.1. Legea aplicabilă. Conținutul și consecințele generate de Termeni și Condiții vor fi guvernate de legislația română aplicabilă.

11.2. Jurisdicție. Orice situație conflictuală referitoare la interpretarea sau aplicarea prevederilor din Termeni și Condiții care nu poate fi rezolvată pe cale amiabilă va fi soluționată de instanțele competente din Ilfov.

  1. Utilizari Interzise

Serviciile deservesc ca scop utilizarea lor personală și necomercială de către dumneavoastră, și trebuie folosite doar cu scopul de a vă informa despre sau de a face rezervări pentru Servicii, după cele explicitate mai sus. Nu este permis să utilizați Aplicatia Keigo sau Serviciile pentru a desfășura oricare dintre următoarele activități (fiecare dintre ele fiind strict interzise):

a.Angajarea într-un comportament inadecvat, incluzând, dar nu limitându-se la: sugestii ilicite sau remărci sugestive sexual, avansuri sexuale, utilizarea de droguri, consumul excesiv de alcool și/sau alte comportamente inadecvate.

b.Restricționarea sau împiedicarea altui utilizator de la a utiliza și a se bucura de Servicii.

c.Încălcarea drepturilor la intimitate, drepturilor de proprietate, sau alte drepturi civile ale oricărei persoane.

d.Hărțuirea, abuzul, amenințarea sau orice altă încălcare sau violare a drepturilor Partenerilor, Keigo (inclusiv a angajaților și personalului aferent) sau a altora.

  1. Securitate

13.1 Luăm toate măsurile de securitate necesare pentru protecția datelor dumneavoastră împotriva

accesului neautorizat. Acest lucru presupune revizuiri interne ale practicilor de colectare,

păstrare și procesare de date și ale măsurilor de securitate, de asemenea, măsuri fizice de

securitate pentru protecția împotriva accesului neautorizat la sistemele unde stocăm datele

personale.

13.2 Accesul la site este realizat prin intermediul paginilor securizate care folosesc sistemul de

criptare SSL, marcate cu simbolul unui lăcățel, poziționat lângă câmpul de adresa a site-ului.

13.3 Efectuarea de operațiuni neautorizate asupra acestui site și tentativă de efectuare a acestora,

incluzând fără a se limita la: utilizarea abuzivă, utilizarea frauduloasă, accesul neautorizat,

modificarea, copierea de informații în vederea comercializării lor, blocarea accesului, s.a.m.d.,

vor fi pedepsite conform legii.

13.4 Link-uri – acesta Site conține link-uri către alte site-uri. KEIGO nu este

responsabil de politică de confidențialitate practicată de aceștia. Vă recomandăm consultarea

în prealabil a termenilor legali și a celorlalte informații referitoare la colectarea informațiilor

cu caracter personal. Normele expuse în acest text se aplică doar în cazul informațiilor colectate

pe acest Site.

 

  1. Clauze finale?

14.1. Notificări. Pentru orice nelămuriri, întrebări, reclamații ori sesizări cu privire la aplicarea sau interpretarea Termenilor și Condițiilor te încurajăm să ne contactezi prin email utilizând următoarea adresă: office@keigo.ro

14.2. Reclamații. Cu privire la desfășurarea Serviciilor și raporturile Tale cu Parteneri, ai posibilitatea de a reclama orice nereguli sesizate si te încurajăm să ne contactezi prin email utilizând următoarea adresă: office@keigo.ro

14.3. Forța majoră. Este posibil ca, din cauza unui eveniment de forță majoră Aplicația  Keigo să nu funcționeze sau să funcționeze în alți parametri față de cei normali. Te asigurăm că vom lua toate măsurile rezonabile pentru a evita sau limita pe cât posibil pierderi datorate unor astfel de întreruperi. Cu toate acestea, în cazul în care vei suferi un prejudiciu după luarea măsurilor de către Noi, nu Ne asumăm răspunderea pentru acoperirea acestuia.

 

  1. Protecția datelor

Ne angajăm să vă protejam datele personale și să respectam legislația romana și europeana referitoare la protecția datelor cu caracter personal și libera circulatie a acestor date (conform prevederilor Regulamentului General privind Protecția Datelor nr. 679/2016, ”GDPR”, și normelor emise in aplicarea acestuia, precum și orice alte acte normative ce vor deveni incidente in cauză).

Pentru mai multe informații cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, vă rugăm sa consultați Politica noastră de prelucrare a datelor cu caracter personal și Politica noastră privind utilizarea de cookies și alti identificatori online sau să ne contactati la office@keigo.ro sau prin Responsabilul nostru privind prelucrarea datelor personale la office@keigo.ro

 

Folosim sistemul cookies pentru a asigura buna functionare a website-ului. Daca doresti sa utilizezi site-ul in continuare inseamna ca esti de acord cu politica de cookies si o accepti Politica cookies.